TOPP Mix 02 - Buszkers

1/08/2010 Autor: Anonimowy



Witajcie czytelnicy bloga The Other People Place!

Z tej strony Buszkers z niesławnego JuNouMi Crew. Nie będę owijał w bawełnę, let's get straight to business! Gdy Stadtkind zaproponował mi zrobienie TOPP Mixu, pierwszy koncept, który rzucił mi się na myśl to było nagranie mixu ze swoim starymi winylowymi perełkami. W końcu the other people place, musi być ambitnie elektronicznie, a takich smaczków trochę w kejsie leży. Pomysł ten tym bardziej mnie zachwycił, że nigdy nie miałem za bardzo okazji zaprezentować tych kawałków, gdyż zwykle były one ostatnimi do grania na imprezach. No ale pomysł jedno, życie drugie. Miałem parę podejść i jakoś nie byłem nigdy zadowolony z efektu końcowego. Postawiłem więc na świeższe rytmy, basowe wibracje z UK i okolic. To też rzeczy, których w moich setach się raczej nie uświadczy, więc względnie wpasowało się do początkowego konceptu...

Mix nie wyszedł zbyt długi, jednakże jest treściwy. Krótkie intro od Bvdub, następnie poooootężny bas od King Midas Sound a później już jakoś leci. All in all, TOPP Mix 02 od Buszkersa to 40 minut mrocznych basowych wibracji, w sam raz na mroczne zimowe wieczory. Miłego odsłuchu!

TOPP Mix 02 - Buszkers
TOPP Mix 02 - cd cover (300dpi)

Tracklist:

1. Brock Van Wey aka Bvdub - White Clouds Drift On & On (Intrusion Shape I)
2. King Midas Sound - Blue
3. Shackleton - (No More) Negative Thoughts
4. Breakage - Rain
5. Demdike Stare - Haxan Dub
6. Pangaea - Memories
7. Jose James - Blackmagic (Untold Remix)
8. Clubroot - Dulcet
9. S.Y.N.K.R.O - Lost For Words

***
http://www.junoucast.com
http://blog.junoumi.com/

0 komentarze:

Prześlij komentarz