Dobre momenty - 2010

1/04/2011 Autor: Tomek



Rok 2010 był dla mnie wyjątkowo urodzajny. Mógłbym nawet pokusić się o sformułowanie, że był dla mnie w pewien sposób przełomowy. Udało mi się sfinalizować kilka zaległych remiksów - m.in. "Money Ah Dem God", będący zarazem moim winylowym debiutem. Po wielu zawirowaniach i wreszcie wyklarowaniu się formuły nowej płyty Masala Soundsystem, wraz z Duże Pe dokończyliśmy mój zeszłoroczny re-work utworu "Inner Chain", który z perspektywy czasu wydaje mi się całkiem zabawnym tworem. Pewnym zwieńczeniem moich dawnych muzycznych zajawek był również wydany i ciepło przyjęty mixtape Discret Dancer.

Paradoksalnie również okres wakacyjny okazał się być wyjątkowo twórczy i ciężko jest aktualnie mówić o jakimś odczuwalnym zastoju na wrocławskiej scenie klubowej. Ponad dwadzieścia udanych imprez zagranych latem, utwierdziło mnie w przekonaniu, że to miasto podniosło się z wielomiesięcznego marazmu i klubowej beznadziei spowodowanej brakiem sensownych lokali. Mnóstwo imprezowych, tak różnych inicjatyw każe myśleć o Wrocławiu jako o sporym gatunkowym tyglu, niż tylko wąsko ukierunkowanym stylistycznie zagłębiu.

Moja zeszłoroczna playlista była po części podporządkowana imprezom, które grywałem z dużo większą częstotliwością niż w latach poprzednich. Nie mam za bardzo ambicji, ani też potrzeby mówienia, które płyty były dobre, a które złe. Bo niby według jakiego klucza miałbym dokonać takiej oceny? Wybrałem kilka pozycji, którymi emocjonowałem się najbardziej i które pomimo wszystko spisują się znakomicie w innych realiach niż tylko klubowy parkiet.

Płyty / Single

Actress - Splazsh (Honest's Jon Records)
David Keno - Bambi EP (Trapez)
Helly Larson - Gimme More (Acryl)
Jurgen Paape - Kompilation (Kompakt)
MRSK - From Sweden (Rush Hour)
Moritz Von Oswald Trio - Live In New York (Honest Jon's Records)
Resoe - Abstrakt Dimenzions (Echocord)
Säkert! - Fredrik (Razzia Records)
Unknown Artist - Knowone Series
Vainqueur - Ranges (Scion Versions)

Utwory

Aril Brikha - Groove La Chord (Deetron Remix) [Art Of Vengeance]
Bozzwell - I Can't Be (Andre Kraml Remix) [Firm]
Claro Intelecto - Back In The Day (Modern Love)
Geddes & Mic Newman - Solaris (Original Mix)
KiNK - Bitter Sweet (Liebe Detail)
Ost & Kjex - Continental Lover (Pawas Dub Mix) [Diynamic Music]
Rune & Jerome Sydenham - Inside [Avocado]
Sei A - Meth II (Turbo)
Tom Clark - The Rock feat. Florian Schirmacher (Highgrade)

0 komentarze:

Prześlij komentarz